first encounter with the third kind - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van bentomlow - WaarBenJij.nu first encounter with the third kind - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van bentomlow - WaarBenJij.nu

first encounter with the third kind

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

Inmiddels alweer 3 daagjes in het land, ben al bijna aan het weer gewent maar zweet me nog steeds de typhus en moet nog even wennen aan het ritme aangezien ik per nacht ong 10 x wakker wordt en ook nog eens om een uurtje of 6.00 uur uit mijn bed bak. Gelukkig komt de muffe geur je in de vroege morgen al goed tegemoet en wil je dan ook meteen uit bed. Beetje rennen in de ochtend, flesje water halen en dan aan die arbeit. Gister wel een veel te lang dagje maar blijkbaar mijn eigen schuld. Was om 1915 thuis maar schijnt om 1700 gewoon weg te kunnen gaan. Wist ik veel. ;-). Vanochtend iets minder fijne ervaring: Stond mijn ontbijtje (cornflakes en hele vieze melk (semi skinned, niet aan te bevelen)) te maken en toen liep er een beest die verdacht veel leek op een kakkerlak van ong een oude riks formaat over mijn voeten. Braaf niet doodgeschopt maar netjes buiten gedropt in een pannetje (nee die pan gebruik ik voorlopig niet meer). Jammer dat ik nog geen eitje kan bakken maar moet een nieuwe gasfles op die mijn huisbaas als het goed is vandaag komt brengen. Als het goed is :'( Nog geen echte bevallingen zelf (in mijn eentje) meegemaakt/gedaan maar komt vast nog wel deze eerste twee weken. Schijnt zo geregeld te zijn met alle andere co's. Als het goed is over een weekje een sim te verkrijgen maar eerst maar eens kijken of ik leuke dingen kan doen dit weekend.

  • 26 Mei 2006 - 16:01

    Mieke:

    wow, echt feest daar! kakkerlakken, vieze melk, ik ben helemaal jaloers :-). Maar goed te horen dat je je vlucht overleefd hebt. succes met je bevallingen! en geniet van de hitte, want dat is 1000x beter dan die stortvloed die hier uit de lucht komt vallen...
    kus zus

  • 26 Mei 2006 - 19:50

    Jurriaan:

    Wat ben je daar in godesnaam aan het doen?

  • 28 Mei 2006 - 11:44

    Sam:

    Hai Ben,
    de pootjes van je bed in bakjes water zetten helpt tegen het wakker worden van kakkerlakken op je wang... geloof me, een ervaring die je echt wilt missen!!
    Denk aan je, ervaar ze...
    liefs Sam

  • 28 Mei 2006 - 11:48

    Lise:

    hallo oom Ben,
    is het leuk daar? wij hebben een week gezeild en Georgine mag volgende week in mijn bed slapen. Daar zijn geen beestjes hoor!
    veel plezier
    daaaag Lise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Coschap Gynaecologie in Suriname

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 11304

Voorgaande reizen:

23 Mei 2006 - 25 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: