Eerste dagje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van bentomlow - WaarBenJij.nu Eerste dagje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van bentomlow - WaarBenJij.nu

Eerste dagje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

24 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

Beste iedereen, na een fantastische vlucht met ong 2 uurtjes cockpit met mijn neef de piloot en een plaatsje in de businessclass ben ik dan toch in het Regenachtige warme Paramaribo aangekomen. Na de nodige trubbels bij koffers zoeken en een trip van een uurtje was mijn huisbaas er nog niet. Dankzij mijn lieve bovenbuuf Nancy kwam hij er snel aan en mocht ik mijn stulpje betrekken. Zit daar nu voor 2 weekjes alleen maar naast de lage standaard van het land is het best ok. 's avonds maar met de dames en heren van de KLM nog drankje gedaan en om 2130 hard afgetaait. Vanochtend 6.30 op om om 7.30 in het ziekenhuis te zijn. Veel te vroeg natuurlijk maar na een lekkere koude douche en maltezers als ontbijt is mijn dagje dan begonnen. Meteen maar visite meelopen en nu even afwachten tot de lunch. Is nu nog niet zoveel te doen. Wachten op de bevallingen/sectio's. Zal deze blog binnenkort wel weer aanvullen maar nu verder niet zo veel te melden. Groetjes uit Paramaribo

  • 25 Mei 2006 - 07:12

    Mama:

    Hardstikke leuk dat je in de cockpit bent geweest en in businessclass hebt gezeten. wanneer zag je Peter voor het eerst en kon je bij het instappen al meteen in businessclass zitten ? Ben je bij het landen in de cockpit geweest? Henny en ik vonden het hardstikke leuk en gezellig om je weg te brengen. We zijn daarna weer terug gegaan naar Fr.
    Goed, ik ga ook weer aan het werk en de logeerkamer voor Mieke en Remco klaar maken want die komen zaterdag. Tot de volgende keer, xxxx Mama

  • 25 Mei 2006 - 13:50

    Cynthia:

    Hey Ben,
    Leuke buren he? Doe ze maar de groetjes van me en geef Cheyenne, Diwano en Stephan een dikke knuffel van Rick en mij!
    Veel plezier daar!
    Cynthia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Coschap Gynaecologie in Suriname

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 11302

Voorgaande reizen:

23 Mei 2006 - 25 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: